Min underbara instruktör åkte samtliga pass med kamera på tanken. Så ett antal varv varje pass är filmat bakifrån då han låg bakom en hel del.
Längtar som ett as efter att få se hur det ser ut. Ser det snabbt ut där det inte kändes? Kändes det snabbt där det inte var det osv? Hur mkt la jag egentligen ner? Hur var blicken som jag TROR jag hade bra koll på och var jag verkligen så mjuk i kroppen mot slutet som jag trodde?
Stilstudie deluxe, sambon kommer slakta mig när detaljstudien sätter igång sen när det regnar nån dag!
Bokar nästa dag snart jag med. Ska bara se till att det inte krockar med semestrar och andra planer.
----------------------------------
Det enda negativa jag har att säga om dagen var att det kändes som att det var för lite körtid. De 3 varven i början tog lite för mkt tid så det var inte många varv kvar sen innan det helt plötsligt hängde en rutig flagga på start/mål-rakan.
Sen kände jag nog att jag borde ha gått steg 2 faktiskt. Första gången på storbana, men de saker vi gjorde nu är sånt jag tränar och tänker väldigt mkt på i vanliga fall också. Visst är det aldrig fel att göra om det, för man kan aldrig träna för mkt på det. Men för 1400 pix kände jag att jag hade velat få in mer nytt i kroppen.
Tack där för fantiska instruktörer som delade med sig av massa bra saker som kanske inte egentligen ingick i steg 1.