SMC Stockholms dubbeldagar på Gelleråsen 2-3/8 samt 4-5/8

Carnivore

New member
Så var det dags att börja planera även för dessa augustidagar som visat sig vara poppis genom åren.

Upplägget är alltså personlig coaching (steg 4) oavsett vilket steg man gått tidigare, instruktören kommer ta hänsyn till varje individs behov. :tummenupp
Kursen är två dagar med samma instruktör, vilket betyder mycket tid att utvecklas på. :tummenupp

Tänkte skriva att vi bokat toppenväder, men det brukar inte gå så bra när man skrivit det. :wink:
Men oavsett väder så brukar vi har riktigt skoj ihop. :tummenupp

http://dubbel1-2012.smcstockholm.se/ för AK BKK Dubbeldagar den 2-3 augusti
http://dubbel2-2012.smcstockholm.se/ för AK SHK Dubbeldagar den 4-5 augusti

-JP-

New member
Jag har bokat solsken, vittnat och attesterat av flera andra på plats. Skulle bokningen inte uppfyllas kommer jag att ta saken till process.

:D

Kommer bli en ruggigt bra kurs.

widolf

New member
Nu gäller det att vara snabb.

Det finns bara 2 platser kvar till den 4-5/8 och ca 20 platser kvar till 2-3/8

Är ni sugna så slå till snabbt så ni inte blir utan plats.

joachimsa

New member
Samåkning med släp?
Är det någon som tänker köra sin cykel på släp tur och retur Stockholm-Gelleråsen för bandagarna den 2-3 augusti 2012 och som har en plats kvar på släpet mot delade kostnader - så hör gärna av dig.

För snabbare respons kontakta mig på: kontakt@able.se

Micro

New member
Är det möjligen någon som saknar transport av hoj ner (Fredag 3:e) och hem till Stockholm (5:e)? Blev en plats ledig i en lastbil som vi kommer köra ner ett gäng hojar i. Finns även plats för lite däck och sånt.

Carnivore

New member
Halloj! :)

Sitter nu på jobbet lite smått mör i kroppen efter dessa 4 fantastiska dagar.

Vill passa på att tacka alla som kom och gjorde dagarna till vad det blev, både funktionärer som deltagare. :)

Hatten

New member
Ja håller med Carnivore, de kursdeltagere i grön snabb grupp kan skicka mig ett mess, så lägger jag upp lite film på youtube.
/Rasmus

Peter1980

New member
Ja håller med Carnivore, de kursdeltagere i grön snabb grupp kan skicka mig ett mess, så lägger jag upp lite film på youtube.
/Rasmus

Om du fick med nån ur rosa snabb så skicka gärna länken till mig på fejjan Rasmus.
Bara jag och Marcell i vår grupp så har du med nån rosa så är det 50% chans att det var jag :p

Hansi

Skrivit för mycket
Jag lägger upp länkar till alla passen jag filmade (snabb grupp 2-3/8 och mellangrupp 4-5/8) med fokus på svarta västar i forumets "filmer och bilder" avdelning allteftersom jag får upp dom på youtube.

Eftersom det var dubbla grupper med svarta västar i mellangruppen så hängde jag på "fel" deltagare några gånger också för det är så jag jobbar (Hej "busanna" du vet vad jag menar...) :)

Sanna H

Member
Mmm, första turen på favoritvägen efter två dagar storbanekurs är underbar. Avslappnad, fokuserad, förankrad, förutseende... ungefär som mc-sinnets motsvarighet till att få nya glasögon.

Extra tack till alla funktionärerna som ser till att instruktörerna kan fokusera på oss elever och att vi elever kan fokusera på körningen!