javahaxxor
New member
Hej gott folk,
det var en hel del folk som tog bilder på KNIX-en i går, nån som vet var bilderna kommer att landa ?
det var en hel del folk som tog bilder på KNIX-en i går, nån som vet var bilderna kommer att landa ?
Då körde du nog för fort för att fastna på bildjag var inte med bland dina bilder![]()
Fanns inte heller med på bilderna. Hoppas någon av de andra fotograferna lägger upp sina bilder med.
Fanns inte heller med på bilderna. Hoppas någon av de andra fotograferna lägger upp sina bilder med.
Var det du med den svart-gula k1200 ?
tyckte du att det gick för sakta i vår grupp eller ? jag kände tvärtom i början. men det lossnade väl mot slutet
mitt främsta mål var att inte ramla, sen att försöka slappna av lite och lära mig nåt. Mission accomplished!
jag vågar lita på hojen i långa svepande svängar. där har jag inga problem med fullt nedlägg, däremot i små tajta svängar hade jag en tendens att bromsa i kurvan, drifta ut, etc. Inte så mycket i slutet av dagen, efter mycket slipning på det momentet.
Nope. Tar väl tid att framkalla digitala bilder...
Det är så att den killen som fotograferade där nere skulle kontakta mig o skicka en skiva med bilder det är därför det ej kommit in några ännu![]()