Nytt ämne. Maria Nordkvist

Tyko

New member
Det finns ju ett antal fasta ämnen i detta forum. Kan ni inte lägga upp ett fast ämne som heter Maria Nordkvist, eller SVMC. Maria lägger in nya trådar på olika ämnen. När jag har läst en ny tråd från Maria och vid senare tillfälle vill hitta den igen så blir det för mig mycket tid att leta igenom alla ämnen i forum'et.
Mvh
Janne

Mathias

Active member
Det finns ju ett antal fasta ämnen i detta forum. Kan ni inte lägga upp ett fast ämne som heter Maria Nordkvist, eller SVMC. Maria lägger in nya trådar på olika ämnen. När jag har läst en ny tråd från Maria och vid senare tillfälle vill hitta den igen så blir det för mig mycket tid att leta igenom alla ämnen i forum'et.
Mvh
Janne

Om du kollar i det understa av de två blå raderna här ovanför så ser du att det finns en rubrik som heter "trådverktyg" i den finns "Prenumerera på denna tråd" (eller något sådant). När du har klickat på den så kan du se under "mitt konto" och "prenumererade trådar" (ute till vänster) vilka du vill "spara".

Kanske lite hjälp.

powerglide

New member
Använder du den mobila klienten TapaTalk (finns för iPhone och Android) är det ännu enklare då du direkt hittat alla dina prenumerationer under favoriter.

Utan den tycker jag det är ganska knöligt att hålla reda på alla trådarna.

lime

Skriver inte
Använder du den mobila klienten TapaTalk (finns för iPhone och Android) är det ännu enklare då du direkt hittat alla dina prenumerationer under favoriter.

Utan den tycker jag det är ganska knöligt att hålla reda på alla trådarna.

TapaTalk är väl värt de 19 kronor det kostar. :D