Medlemskort

Monica

New member
Någon som har fått medlemskortet för 2010? Fick tidningen och bibeln idag men inget medlemskort :confused:

Nån som har koll på läget?

Galne Dansken

Administrator
Personal
Hrmm *dyker ner under snödrivan*. Va :confused: ska man läsa på hemsidan....

*undras vad man ska skylla på nu??? funkar det med att köra med att uppkopplingen ligger nere tro?*

Här är länken; http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=7480

Korten sku ha varit i brevlådorna i dessa dagar - med lite tur hamnar dom i brevlådorna under fredagen.

Sannolikt har det varit "frost och is" hos tryckeriet, som har försenad korten. Enligt senasta uppgift blev hälften lämnad till posten under gårdagen och resten lämnas under dagen.

Inför 20111, dvs nästa år, ska vi se över att vara ute lite tidigare, så det finns tid för den typ av fel som vi just har upplevd!

Monica

New member
Här är länken; http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=7480

Korten sku ha varit i brevlådorna i dessa dagar - med lite tur hamnar dom i brevlådorna under fredagen.

Sannolikt har det varit "frost och is" hos tryckeriet, som har försenad korten. Enligt senasta uppgift blev hälften lämnad till posten under gårdagen och resten lämnas under dagen.

Inför 20111, dvs nästa år, ska vi se över att vara ute lite tidigare, så det finns tid för den typ av fel som vi just har upplevd!

haha...mitt inlägg var menat att jag skulle dyka ner i snödrivan och gömma mig... La upp en tråd med en fråga utan att kolla hemsidan är ganska puckat :rolleyes:

Hörru....galne dansk...får jag nöjet att fota dej och ditt ekipage på knudan i år igen ;)

Bikefia

New member
Undrade oxå vart medlemskortet var när jag endast fick tidningen o bibeln. Det verkar va på väg då.. :)

Curre

New member
Hejsan, fick mitt nya kort men vet inte vad som hänt i tryckeriet. ÅÄÖ verkar inte finnas och man fick nöja sig med ett ? istället. Inte snyggt:-(

Lejonell

New member
Fått medlemskortet. Kompisen har däremot fått kortet men ingen MC-folket eller bibel eller Gulingen.