Vad tyckte ni var bra på mässan? Själv hitta jag en del fina hojar jag kan tänka mig puttra runt på...
Hittade faktiskt en hoj jag tyckte var rätt frän, nåt italienskt åbäke som stog i någon Sporthojs-monter. Hette april eller nåt (kan ju ha varit menat som ett skämt). Lite kul att dom är så osäkra på vad det är dom egentligen har byggt för hoj att dom måste skriva Sporthoj på väggen. Dock såg man inte till föraren i montern (man förstår ju iofs att han inte ville vara där), hade ju varit kul och se vad det är för tomte som ska köra den
Sedan träffade jag faktiskt Swedie i SMC montern med, om nu någon här vet vem det är. Kul att se och prata några ord med honom IRL nu när man har hängt på sporthoj.com ett tag. Han var inte alls sådär odräglig som jag föreställt mig, nej killen var kanontrevlig, hur nice som helst. Så nu får man väl hålla tummarna för honom kommande säsong, så killen med aprilskämtet får se och lära sig hur man kan köra hoj, host, öh..
Passade också på att prata några ord med Jesper Christensen (aka Galne Dansken här på forumet), och även han var hur trevlig som helst

Inte verkade han speciellt galen heller
Nä, mässan var riktigt kul! Trevliga och glada människor och mycket att titta på. Ska jag klaga på något så var det väl lite för mkt fyrhjulingar för min smak bara. Men den största behållningen var som sagt att träffa trevligt folk och lite nya profiler, så jag bifogar väl den enda profilbilden jag lyckades ta...