Tack för att du fixade bra boende. Jag ägde inte banan den här gången men jag ska nog också försöka få till den 2-3 på kinnekulle.. men är det en bra bana då? Eventuellt kan jag fixa boende där nere. Samt att denna gång blir det en annan hoj.. nu ryker VFRen och troligen blir det en mille istället
d
Inga problem. Tack för omvägarna - kunde knappt växla ngt på vägen hem men det släppte lite mot slutet
Ingen aning om hur banan är därborta. Får väl pröva och se. Har kollat ev boende med ett av vandrarhemmen och det verkar inte vara några problem. Funderar bara på om man ska köra ner eller ta släp den här gången. Mitt ben vill fortfarande inte riktigt vara med men jag har redan klämt ~30 mil sen jag kom hem

Har kollat lite på polarens släp och två hojar går på utan problem - enl honom får man plats med en tredje på tvären så pröva kan man ju alltid.
Vill även flagga för BMW-klubbens körning på Monzta den 11-12 aug. Ska bara få min ledighet bekräftad så slänger jag iväg en bokning.
Ang hojbyte så är det väldigt lockande. Har dreglat lite över en ZX10R och tänkte kolla försäkringar nu i veckan. Sen ska man få hojen såld också
Ses kanske på Tuvängen den 29:e? Tänkte smita iväg från jobbet några timmar.