ser ju ut som en seriös firma när man kollar på nätet, så det löser sig förhoppningsvis. Skulle gärna höra hur det gick så rapportera gärna. MVHHar beställt en GPS från navigeramera.se Enligt hemsidan 1-2 dagars leveranstid, efter 10 dagar har jag fortfarande inte hört nåt och de verkar inte svara på mail.
Nån som har erfarenheter från dom - positiva eller negativa - får gärna dela med sig.
man blir ju trött![]()
Har beställt en GPS från navigeramera.se Enligt hemsidan 1-2 dagars leveranstid, efter 10 dagar har jag fortfarande inte hört nåt och de verkar inte svara på mail.
Nån som har erfarenheter från dom - positiva eller negativa - får gärna dela med sig.
man blir ju trött![]()
Vet att det är sent att tänka på nu, men att ett företag inte tydligt informerar om vilka dom är, organisationsnummer och vilken adress dom har, även fysisk, sänder dåliga vibbar.
Via Bolagsverkets hemsida så fann jag organisationsnumret 969708-1389 NavigeraMera i Stockholm.
Vet dock inte om det är samma firma men det bör det vara. Fler uppgifter fr Bolagsverket kostar att få.
Men nu kan du enklare söka vidare på nätet.
Lycka till!
// Taurus
Jag har talat med Mobile Data Connect som tog över företaget enligt uppgifter jag fick i december 2008. Länk: http://www.mdc.se/
Har bett dem ta bort hänvisning till SMC-rabatt samt skicka varor till kunder som beställer varor. Har bett dem stänga eller uppdatera sidan eftersom kontaktuppgifter saknas och kunder inte får beställda varor. Då är det inte en webshop.