Sist jag körde kunde man komma in redan på torsdagskvällen och besiktiga hojen. Finns den möjligheten forfarande?
Hej
Tyvärr så finns det inte den möjligheten. Incheckning från 7.00 på fredagen är det som gäller.
Jaja det funkar ju de osså kommer med nya däck, nya pads på bromsarna, nysmord kedja och ett otroligt brett flin på läpparna![]()
Det var ju skitkul att köra i pissregnet.
Sporthojarna körde nästan spikrakt i kurvorna nästan ingen lutning alls, hehe.
Det var ju skitkul att köra i pissregnet.
Sporthojarna körde nästan spikrakt i kurvorna nästan ingen lutning alls, hehe.
Riktigt kul och lärorika dagar.
Kände mig dock lite ensam. Enda deltagare med custom hoj om man nu inte räknar instuktörerna. Fast det gick ju att får ganska bra fart på järnkaminen. Får väl införskaffa nya skrapplåtar till fotplattorna inför nästa gång är jag rädd för![]()
![]()
Instämmer - vilka lärorika dagar! Första gången på bana - men det blir många fler! Tyvärr blev det inte mycket åkt på fredagen, röd flagg mest hela tiden. Men lördagen bjöd på många goa varv
E det någon som har koll på fotograferna, och vart man kan få tag på dem? Har sett Mickes bilder via detta forum, men vet att ex.vis "Artreflections.se" har foto - men vart?!
Kanske finns det fler oxå.... ingen "reklam" gjordes för dessa möjligheter av instruktörerna men jag gissar att ni har koll ....
Instämmer - vilka lärorika dagar! Första gången på bana - men det blir många fler! Tyvärr blev det inte mycket åkt på fredagen, röd flagg mest hela tiden. Men lördagen bjöd på många goa varv
E det någon som har koll på fotograferna, och vart man kan få tag på dem? Har sett Mickes bilder via detta forum, men vet att ex.vis "Artreflections.se" har foto - men vart?!
Kanske finns det fler oxå.... ingen "reklam" gjordes för dessa möjligheter av instruktörerna men jag gissar att ni har koll ....
Riktigt kul och lärorika dagar.
Kände mig dock lite ensam. Enda deltagare med custom hoj om man nu inte räknar instuktörerna. Fast det gick ju att får ganska bra fart på järnkaminen. Får väl införskaffa nya skrapplåtar till fotplattorna inför nästa gång är jag rädd för![]()
![]()
Customhojar är egentligen perfekta banhojar.
Customhojar är egentligen perfekta banhojar.
Och de blir snygga på foto också
http://www.pixbox.se/pic_show_id28543165.html
En är att det kostar så förbannat om man nu skulle gå omkull.
En annan är att det är så jobbigt att byta buller. Inte är det många custom hojar som har kvar orginalet som jag har.
En tredje är att dom känner sig uttittade om dom gör fel. En fjärde är helt klart priset.
Men ni kan räkna med att mig kommer ni att se fler gånger på banan.
Förhoppningsvis ska jag inte bli någon stoppkloss men tanken är att jag ska gå del 3 nästa gång och då blir det gul grupp och då gäller det att hålla ångan uppe.