BKK Knutstorp 10-11//

Deagol

New member
Sist jag körde kunde man komma in redan på torsdagskvällen och besiktiga hojen. Finns den möjligheten forfarande?

Deagol

New member
Hej

Tyvärr så finns det inte den möjligheten. Incheckning från 7.00 på fredagen är det som gäller.

Jaja det funkar ju de osså kommer med nya däck, nya pads på bromsarna, nysmord kedja och ett otroligt brett flin på läpparna :D

Last edited:

Blåflagg

New member
Jaja det funkar ju de osså kommer med nya däck, nya pads på bromsarna, nysmord kedja och ett otroligt brett flin på läpparna :D

Japp, flinet har vi satt upp en ny kontrollfunktion till. Vi släpper inte in sura människor. Alla ska vara :)

När man kör hem skall det också kontrolleras. Då skall alla vara :D

Deagol

New member
Hahahha man brukar vara ganska mör efter en hel dag blir nog en kombination av zzzzz och :D

Mathias

Active member
Det var ju skitkul att köra i pissregnet ;) .
Sporthojarna körde nästan spikrakt i kurvorna nästan ingen lutning alls, hehe.

realmailman

New member
Riktigt kul och lärorika dagar.
Kände mig dock lite ensam. Enda deltagare med custom hoj om man nu inte räknar instuktörerna. Fast det gick ju att får ganska bra fart på järnkaminen. Får väl införskaffa nya skrapplåtar till fotplattorna inför nästa gång är jag rädd för :D :D

Blåflagg

New member
Svår rekryterad grupp

Kände mig dock lite ensam. Enda deltagare med custom hoj om man nu inte räknar instuktörerna. Fast det gick ju att får ganska bra fart på järnkaminen. Får väl införskaffa nya skrapplåtar till fotplattorna inför nästa gång är jag rädd för :D :D

Kul att du hade en trevlig dag.

Det är tyvärr svårt att få customåkarna till våra kurser. Varför vet vi inte:confused: för de flesta brukar vara nöjda efteråt, med ett stort :D i ansiktet. Vi har försökt med enbart customdagar för att se om blandningen med sporthojar var problemet med det blev lika klent resultat då.

Du får tala för kurserna med dina ev customkompisar :cool:

Last edited:

Dejt

New member
Instämmer - vilka lärorika dagar! Första gången på bana - men det blir många fler! Tyvärr blev det inte mycket åkt på fredagen, röd flagg mest hela tiden. Men lördagen bjöd på många goa varv :)

E det någon som har koll på fotograferna, och vart man kan få tag på dem? Har sett Mickes bilder via detta forum, men vet att ex.vis "Artreflections.se" har foto - men vart?!

Kanske finns det fler oxå.... ingen "reklam" gjordes för dessa möjligheter av instruktörerna men jag gissar att ni har koll ....

Juh@

New member
Instämmer - vilka lärorika dagar! Första gången på bana - men det blir många fler! Tyvärr blev det inte mycket åkt på fredagen, röd flagg mest hela tiden. Men lördagen bjöd på många goa varv :)

E det någon som har koll på fotograferna, och vart man kan få tag på dem? Har sett Mickes bilder via detta forum, men vet att ex.vis "Artreflections.se" har foto - men vart?!

Kanske finns det fler oxå.... ingen "reklam" gjordes för dessa möjligheter av instruktörerna men jag gissar att ni har koll ....

Finns en tråd på Sporthoj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=209307 med bilder och länkar.

pellehbg

New member

Ja du glömmer väl inte vad jag sade till dig om den 5 September på Lockarp.
Kommer du inte då så kommer jag att hemsöka dig!!
:D

Ducatista

New member

Customhojar är egentligen perfekta banhojar.
Och de blir snygga på foto också :D
http://www.pixbox.se/pic_show_id28543165.html

Nea

New member

Hej jag har tagit en hel del bilder så vad kör du för hoj och färg på den så ska ja kolla om jag har nåt på dig.

MVH Nea

realmailman

New member
Ser ju att som man kan göra ganska snygga nerlägg med en järnkamin oxå.
Jag har massor med saker som gör att cumstom folket inte kommer. En är att det kostar så förbannat om man nu skulle gå omkull. En annan är att det är så jobbigt att byta buller. Inte är det många custom hojar som har kvar orginalet som jag har. En tredje är att dom känner sig uttittade om dom gör fel. En fjärde är helt klart priset. Men ni kan räkna med att mig kommer ni att se fler gånger på banan. Förhoppningsvis ska jag inte bli någon stoppkloss men tanken är att jag ska gå del 3 nästa gång och då blir det gul grupp och då gäller det att hålla ångan uppe.

Blåflagg

New member
En är att det kostar så förbannat om man nu skulle gå omkull.

En annan är att det är så jobbigt att byta buller. Inte är det många custom hojar som har kvar orginalet som jag har.

En tredje är att dom känner sig uttittade om dom gör fel. En fjärde är helt klart priset.

Men ni kan räkna med att mig kommer ni att se fler gånger på banan.

Förhoppningsvis ska jag inte bli någon stoppkloss men tanken är att jag ska gå del 3 nästa gång och då blir det gul grupp och då gäller det att hålla ångan uppe.

Att klota med en sporthoj är ju inte direkt gratis men de kommer iallafall....

Vi bullermäter alla "misstänkta" bullermarodörer och har faktiskt inte problem med glidarna. Har väl med frekvenser och sån att gör. Hade en kille med någon stor glidare förra körningen. Han hade RAAsk system med db-killers och den klarade sig galant. Fläskar man inte på som f-n på rakan så brukar nästan alla klara sig.

Att känna sig uttittad är nog en känsla på det personliga planet men vad de skulle göra "fel" vet jag inte? Som jag skrev innan har vi provat customdag men det fungerade inte.

Priset finns det trådar om här i forumet så det kan vi lämna men vi kan konstatera att kurserna är fullbokade. Kanske målgrupper prioriterar olika, vad vet jag.

Last edited: